Je bent de beste in je vak, maar niemand ziet het. Hoe maak je dit bekend? Hoe hengel je die klanten binnen? Hoe kom je ooit die felbegeerde top 10 van Google binnen? Adem in, adem uit. En stuur onze B2C copywriter een berichtje.
Je hoeft niet zelf aan de bak
We’ve been there, we’ve done that. Het is best complex, maar niet onmogelijk. Wat je nodig hebt is tijd én een geweldige B2C copywriter. En laten wij die twee aspecten nou net in huis hebben. Word je alleen al moe bij de gedachte aan blogs, whitepapers of productteksten? Of vind je dat jij zelf degene bent die jouw handel moet verkopen? Stop met malen, wij helpen je op weg.
En misschien helpt het je dat alle bedrijven hiermee worstelen. Maar weet dat vroeg of laat iedere ondernemer overstag gaat. Want in deze digitale samenleving, heeft ieder bedrijf een B2C-tekstschrijver nodig. Waarom? Omdat de concurrentie online moordend is én tijd schaars.
Maar het moet wel gebeuren
Het is niet meer genoeg om een website te hebben en te verwachten dat de klanten vanzelf binnenstromen. Je hebt unieke content nodig, een sterke strategie en iemand die je kan helpen je merk te ontwikkelen en je fanbase te laten groeien. Dat is waar Gabriëlla Media in beeld komt. Wij zijn gespecialiseerd in B2C copywriting en kunnen je helpen een autoriteit te worden in jouw branche!
Een B2C copywriter schrijft, monitort en stuurt bij
Dat doe je door regelmatig hoogwaardige content te publiceren, te monitoren wat je concurrenten doen en te schrijven voor je doelgroep (dus niet voor Google). Voor ons is geen onderwerp te gek. We duiken de diepte in, krijgen de onderste steen boven en houden achter onze spy-newspaper jouw concurrenten in het snotje. Samen, jouw kennis + onze skills, laten we jouw bedrijf duurzaam groeien.
En zorgt dat je vooroploopt
Wil je toch liever zelf aan de slag? Denk dan eens aan trends. Want klanten (en Google) willen zien dat jij weet waar het over gaat. Als B2C copywriter gebruiken wij trends om dit te laten zien. Maar dat kun je zelf ook! Denk aan:
- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Bedrijven worden steeds meer bewust van hun maatschappelijke rol en willen graag een positieve impact hebben op de wereld. Als bedrijf kun je hier voordeel uit halen door maatschappelijk verantwoorde producten of diensten aan te bieden. - Audio of video content
Consumenten willen informatie via alle mogelijke kanalen die ze maar kunnen vinden. En daarbij willen ze niet alleen lezen wat je te vertellen hebt, maar ook geluid en beeld ervaren. Daarom is het belangrijk om je content in een audiovisueel jasje te stoppen. - E-commerce
Kan het nog meer? Ja dat kan, want nog steeds zit online shoppen in de lift. Dus als je wilt dat ze naar jouw website komen, moet je e-commerce mogelijkheden aanbieden. Denk aan betaalmogelijkheden, retourneren en klantenservice in verschillende talen.