Waar veel ondernemers zich gaan richten op Youtube, Instagram en Facebookmarketing, doet Gabriëlla Media dat anders. Wij houden voet bij stuk en blijven lekker door bloggen. Onze blogs hebben nog steeds een ontzettend toegevoegde waarde en schrijven is, hoe cliché ook, onze passie.

Er zijn doelen gesteld om richting te geven aan onze ontwikkeling. Om deze richting extra kracht bij de zetten hebben we gekozen voor een centraal thema: FOCUS. Door enkele werkzaamheden te laten vallen en te focussen op bestaande diensten en producten kunnen we er nog meer voor je zijn. Lees verder als je wilt weten wat er voor Gabriëlla Media op de planning staat dit jaar.

thema om doelen te verwezenlijken: FOCUS

  • Doorgroeien van eenmanszaak naar besloten vennootschap;
  • 50% groei in bezoekersaantallen van ons platform Groen Gezond Geluk;
  • Introductie van een internationale versie van bovenstaand platform, namelijk Green Healthiness;
  • Profileren als conversie copywriter in plaats van ‘tekstschrijver’, aangezien ik mijzelf heb gespecialiseerd in marketingpsychologie en online persuasion.

Het is overduidelijk wat je in 2019 verwachten kunt van Gabriëlla Media: alle doelen zijn gericht op schrijven. Ik ben gek op schrijven en daarbij houd ik enorm van lezen. Er liggen veel boeken op stapel en zal dus ook meer gaan vertellen over deze nuttige hobby.

Lees jij ook graag? Laten we dan linken op Goodreads, zodat we elkaar kunnen inspireren met onze boekenplank!

Laat een reactie achter