Er zijn vele soorten zakelijke teksten en de kans is groot dat jij, als ondernemer, kansen laat liggen. Met teksten kun je amuseren, informeren, aanzetten tot actie, overtuigen, shockeren maar bovenal: impact maken. Gabriëlla Media helpt jou graag om van je bezoekers klanten te maken. Maar hoe doe je dat?

Eerder schreef ik al een artikel over het overtuigen van je bezoekers door inzet van psychologische trucjes. Daar wil ik je nu dan ook niet nog een keer mee vervelen 😉 Vandaag wil ik je meer vertellen over de verschillende soorten teksten waarmee jij jouw potentiële klanten kan betoveren. 

Verschillende soorten zakelijke teksten

Bij zakelijke teksten is het van belang dat je het doel helder voor ogen hebt. Met een goed verhaal, en een duidelijke opbouw, zorg je ervoor dat jouw lezer geprikkeld wordt. Ik ken jouw doelgroep en weet je bezoekers te bereiken én ze aan te zetten tot actie. De volgende teksten kan ik voor jou schrijven:

  • Zakelijke blogs;
  • Nieuwsbrieven;
  • Persberichten;
  • Nieuwsitems;
  • Bedrijfsmagazines;
  • Interviews;
  • Folders, flyers en ander drukwerk;
  • Advertentieteksten;
  • Webteksten. 

Laat een reactie achter