Skip to content

Gabriëlla denkt aan de impact van het geheel

Gabriëlla helpt grote- en kleine opdrachtgevers hun online zichtbaarheid te vergroten. Door de unieke Directeur Gabriëlla Media - Vrouwelijke eigenaarcombinatie van ijzersterke content en psychologische trucjes zet zij jouw doelgroep aan tot actie. Slimme strategieën op het gebied van digitale- en social media marketing helpen jou een hogere omzet te behalen. De focus beperkt zich niet tot het boosten van jouw ondernemerschap, maar richt zich ook op je gezondheid, mindset en geluksgevoel.

"Happy, healthy & strong door een positieve mindset"

Dit kan Gabriëlla voor je doen

Gabriëlla Modderman is ondernemer in hart en nieren. Ze legt de lat torenhoog en ziet op elk vlak in het leven een uitdaging. Ze motiveert graag anderen om het onderste uit de kan te halen en heeft altijd wel een project in de koker zitten. Gabriëlla helpt ondernemers, organisaties en overheidsorganen hun online zichtbaarheid te verbeteren door het toepassen van slimme strategieën en een gezonde dosis lef. Je kunt Gabriëlla inhuren voor digitale- en sociale media marketingactiviteiten, maar vooral voor doeltreffende teksten:

Wil jij er zeker van zijn dat jij waardevolle informatie ontvangt en bij Gabriëlla Media (of één van haar dochterbedrijven) aan het juiste adres bent? Schrijf je dan direct in voor haar e-maillijst, dan houdt zij je persoonlijk op de hoogte.

"Gabriëlla creëert een effectieve online strategie, boost je business en maakt van jouw bezoeker een klant"

De liefde voor literatuur en communicatie is er altijd al geweest

Het zal je wellicht niets verbazen, dat Gabriëlla als klein, blond meisje al een grote liefde voor schrijven, lezen en communicatie in het algemeen had. Zij deed mee aan voorleeswedstrijden, droeg bij aan de gedichtenbundel van de middelbare school en haar handgeschreven werkstukken gooiden hoge ogen. Geen taalmodule liet zij links liggen, waardoor ze al snel Letterkunde, Nederlands, Duits, Engels, Frans én Spaans volgde. Ook tijdens vervolgopleidingen bleef zij gek op het neerpennen van haar gedachten, doelen en onderzoeksresultaten.

“Heb jij een webwinkel, maar nauwelijks winst? Wil jij jouw online bezoekers omtoveren in betalende klanten? Of heb je een nieuwsbrief waarvoor je meer aanmeldingen wilt genereren?”

Gabriëlla is een ware multipotentialite en haar voorkeur gaat dan ook uit naar autodidactisch leren. Zo af en toe kan zij een opleiding echter niet weerstaan en dompelt ze zich onder in een studie- of arbeidsproject. Een impressie van haar achtergrond:

  • Ze startte haar studietijd met Hbo Rechten, die zij afwisselend in Leiden en Leeuwarden volgde Ze doorliep, met succes, het Excellentieprogramma ‘Innoveren en Ondernemingszin’ aan NHL-Stenden. In dezelfde tijdsspanne won zij ‘Het Beste Sociale Idee van Leeuwarden’ met haar inzending Culturele Diversiteit. Ze ging op studiereis naar het Europees Parlement en schreef artikelen bij het Lectoraat Open Innovatie;
  • Tussen 2012 en 2015 werkte Gabriëlla als redacteur voor Ondertussen in Heerenveen, waar zij schreef over financiën, politiek en studeren voor jongeren tot 25 jaar. Daarnaast voerde zij enkele klussen uit als eindredacteur uit voor Content Collective;
  • Na enkele jaren te hebben gewerkt als jurist, bij een kantoor onder de rook van Rotterdam, startte Gabriëlla aan haar bachelor Rechtsgeleerdheid aan de Open Universiteit. Tijdens haar studie werkte ze aan haar eigen juridische business, waarmee zij jarenlang klanten heeft geholpen bij hun complexe juridische vraagstukken. Ze deed rechtbankervaring op, vergrote haar mensenkennis en verdiepte zich in het bestuursrecht;
  • In 2015 besloot Gabriëlla meer tijd te steken in haar persoonlijke ontwikkeling op sociaal vlak. Ze behaalde, naast het runnen van haar onderneming, haar propedeuse Toegepaste Gerontologie. Tijdens deze studie werd ze benoemd tot bestuurslid bij Studievereniging Vitae en werkte ze als onderzoeksassistent bij het Lectoraat Innoveren in de Ouderenzorg. Ze werkte mee aan verschillende onderzoeken, waarin Motivational Interviewing en Shared Decision Making centraal stonden. In 2016 organiseerde zij, samen met medestudenten het Symposium Happy Ageing, waar ze onder andere verantwoordelijk was voor de fondsenwerving;

“Gabriëlla toont lef, is betrouwbaar en speels. Haar inspiratie, kennis en kunde haalt ze niet enkel uit vakliteratuur en scholing, maar ook uit museumbezoeken, brainstormsessies en alles wat er in haar leven en de wereld gebeurt”

  • Door dit studiejaar in Zwolle werd Gabriëlla geprikkeld meer te leren over gezondheid, klimaat en vitaliteit. De studie natuurvoedingsadviseur leek een Gabriëlla Modderman - Gabriëlla Medialogisch vervolg. Hier bleef het echter niet bij, want orthomoleculair suppletie, kruidengeneeskunde, aromatherapie en natuurlijke dermatherapie volgden;
  • In het kader van ‘verbeter de wereld, begin bij jezelf’ werd zij vrijwilliger bij Alzheimer Nederland. Als coördinator activiteiten maakte ze deel uit van het project ‘Dementievriendelijk Heerenveen’. Met succes, want deze gemeente werd de eerste dementievriendelijke gemeente van Friesland;
  • Het streven naar een duurzame wereld bracht Gabriëlla in 2018 goed in de praktijk door zich verkiesbaar te stellen voor GroenLinks Heerenveen. Ze hoopt hiermee invloed te kunnen uitoefenen op o.a. milieu- en samenlevingszaken;
  • Inmiddels zijn we aanbeland bij 2019 en gaat Gabriëlla Media als een speer. Na tien jaar ervaring te hebben opgedaan als tekstschrijver is Gabriëlla zich gaan toeleggen op het schrijven van teksten die jouw conversie optimaliseren. Ze volgde hiervoor cursussen op het gebied van online persuasion, google analytics en online adverteren.

“Haar speerpunten zijn female empowerment, samen leven, duurzaamheid, cultuur en passend onderwijs”

Gabriëlla Modderman - Gabriëlla Media

Wil jij er zeker van zijn dat jij waardevolle informatie ontvangt en bij Gabriëlla Media (of één van haar dochterbedrijven) aan het juiste adres bent? Schrijf je dan direct in voor haar e-maillijst, dan houdt zij je persoonlijk op de hoogte.

“Gabriëlla biedt je alle tools, tips en trucs om van jouw bezoeker een klant te maken”

Update 2019: inmiddels werkt Gabriëlla samen met andere mediaprofessionals om het onderste uit de kan te halen voor alle (internationale) opdrachtgevers. Wil je meer weten? Neem contact met ons op en plan een kennismakingsgesprek in!

Pas de grootte van de tekst aan
Contrast